dilluns, 8 de juliol del 2013

Zytchin III



Ara ens "traslladem" al Setembre de l'any 2.009. Amb una colla d'amics vàrem anar a una convenció d'Star Trek a Madrid. En la convenció hi havia un concurs de relats (també). No vaig tenir (tampoc) gens de sort en el mateix... tot i que en aquesta ocasió les restriccions de durada eren més amples i vaig poder ficar-hi tota la història que volia explicar.
Una curiositat del relat és que es fa referència al planeta Risa de l'univers d'Star Trek ("raisa" pronunciat més o menys en anglès, que és l'idioma que jo seguia la sèrie en DVD). El relat el vaig escriure en Castellà i no em vaig adonar fins després de presentar-lo que quedava una mica estrany... aquí el presento sense "corregir" aquesta "errada", o sigui en versió original integral.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada