dilluns, 8 de juliol del 2013

Zappix - El despertar



Vic, Juliol de 2.012

Es presumien dies tranquils pels alumnes del segon curs de Dijous al vespre. S'acostaven les vacances (merescudes) després d'un curs intens a "El Centre" de Vic.
Inesperadament, des de l'escola es va proposar una tasca als diferents cursos. Ni més ni menys que realitzar un curtmetratge.
Inicialment em vaig encarregar de les tasques de co-guionista, juntament amb la Mariona Riubujent i el Serafí Aguilera, a més a més de tasques de càmera i muntatge. Al final em va sobrevenir la tasca de direcció que em va resultar essent molt agradable i enriquidora. Ara m'ha quedat el regust de voler-ne fer un altre, però no sé si la vida em portarà aquesta nova oportunitat.
Vàrem presentar el curtmetratge als premis Lumens del Desembre. La cinta va ser guardonada (per fí un premi a una creació) amb els premis de Millor vestuari, més divertida, millor actor, millor pel·lícula i millor director.



Zappix: El despertar - Video de Youtube
Zappix: El despertar - Video de Vimeo (per visualitzar en dispositius mòbils)

Zappix: Com es va fer (1 de 6) - Video de Youtube
Zappix: Com es va fer (2 de 6) - Video de Youtube
Zappix: Com es va fer (3 de 6) - Video de Youtube
Zappix: Com es va fer (4 de 6) - Video de Youtube
Zappix: Com es va fer (5 de 6) - Video de Youtube
Zappix: Com es va fer (6 de 6) - Video de Youtube

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada